۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۱۶۴۹۶
فرمانده ناحيه سپاه بن:

روز قدس سرانجام منجر به آزادي فلسطين اشغالي مي‌شود

روز قدس متعلق به همه بشريت و نقطه پيوند تمامي ملت‌ها بر يك اصل روشن انساني است و در نهايت منجر به آزادي فلسطين اشغالي مي‎شود.
روز قدس سرانجام منجر به آزادي فلسطين اشغالي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، فرمانده سپاه ناحيه مقاومت شهرستان بن در راهپيمايي روز قدس با اشاره به فرمايشات امام خميني که فرمودند: "روز قدس، روز اسلام است و هر جا صداي مظلوميت مسلمانان بلند است بايد جهان اسلام با آنان همدردي نموده و از آن ها حمايت و دفاع نمايد"گفت: روز قدس براي حمايت و دفاع از مسلمانان، کودکان و زنان بي دفاع و مظلوم فلسطين نامگذاري شد که منجر به آزادسازي قدس شريف مي شود.

سيد اصغر موسوي گفت: امسال اهميت گراميداشت روز قدس به دليل حملات ددمنشانه رژيم غاصب قدس و به خاک و خون کشيدن کودکان و جوانان روزه دار بيش از پيش احساس مي شد.

وي افزود: مردم نيز باشرکت باشکوه در راهپيمايي روز جهاني قدس ،خشم و انزجار خودرا ازجنايت هاي وحشيانه ي رژيم غاصب اسرائيل و همدلي شان را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

فرمانده سپاه ناحيه بن، روز قدس را موضوعي جهاني دانست و تصريح كرد: روز قدس اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين است مردمي كه حقوق آن‌ها زير چكمه‌ صهيونيست‌هاي آدم‌كش پايمال مي‌شود.

موسوي تاکيد کرد: به ياري پروردگار و در سايه بيداري اسلامي، تمام توطئه‌هاي استکبار جهاني و فرزند نامشروع آن‌ها رژيم جعلي اسرائيل به خودشان برمي‌گردد و عزت، افتخار و پيروزي نصيب ملت‌هاي مسلمان از جمله مردم مظلوم غزه خواهد شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۷:۰۳

29 Dec 2019